понеділок, 20 березня 2017 р.

Переможець обласного туру всеукраїнського конкурсу "Учитель року - 2017" у номінації "Інформатика"


Криволапова Валентина Дмитрівна,
учитель інформатики Созонівського навчально-виховного комплексу «загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний заклад» Кіровоградської районної державної адміністрації Кіровоградської області 



Інформаційна картка
учасника третього (заключного) туру
всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2017»




Прізвище, ім’я, по батькові
Криволапова Валентина Дмитрівна
Місце роботи
Созонівський навчально-виховний комплекс «загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний заклад» Кіровоградської районної державної адміністрації Кіровоградської області
Посада
учитель математики та інформатики
Освіта (найменування вищого навчального закладу, рік закінчення навчання)
Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка,
2008 рік
Самоосвіта (за останні 5 років; очна, дистанційна форма; рік проходження та найменування освітніх програм, курсів, тренінгів тощо)
Очна форма:
курси підвищення кваліфікації учителів економіки «Інноваційні технології викладання навчального предмета «Економіка» (2013);
курси підвищення кваліфікації учителів фізики, астрономії, природознавства, математики та інформатики «Сучасний урок. Формування предметних компетентностей учнів у процесі викладання предметів освітніх галузей» (2013);
курси підвищення кваліфікації учителів загальноосвітніх навчальних закладів, які навчають учнів з особливими потребами «Реалізація особистісно зорієнтованого підходу до навчання дітей з особливими освітніми потребами» (2015);
курс «Основи візуального програмування» (2011);
курс «Основи комп’ютерної графіки» (2012);
курс «Основи веб-дизайну» (2012);
курс «Методика викладання курсу «Основи інформаційно-комунікаційних технологій» (2012);
курс «Intel® «Навчання для майбутнього. Версія 10.1» (2012).
Дистанційна форма:
курс «Використання хмарних технологій у практиці вчителя» (2015);
курс «Як встигнути все або тайм-менеджмент для вчителів» у рамках ІІІ Міжнародної освітньої онлайн конференції Intel® «Нові горизонти ІКТ для сталого розвитку та освіти» (2015);
курс «Прийом «Багато мишей» у професійній діяльності педагога» у рамках ІІІ Міжнародної освітньої онлайн конференції Intel® «Нові горизонти ІКТ для сталого розвитку та освіти»  (2015);
курс «Сервіси Google у професійній діяльності вчителя» (2016);
курс «Як спланувати навчальний проект» (2016.);
курс «Як не спійматися на гачок або критичне оцінювання ресурсів Інтернету» (2016);
тренінг «Особливості використання ментальних карт» (2017).
Участь у вебінарах «Інтерактивна школа творчого вчителя» (2016-2017) та обласному методичному коучингу «Підвищення ефективності уроку інформатики в умовах модернізації навчально-виховного процесу» (2015-2017)
Педагогічний стаж
8 років
Кваліфікаційна категорія
спеціаліст ІІ категорії
Звання
-
Педагогічне кредо
Людина віддзеркалюється у своїх вчинках
Технології, методи та форми, що використовуються
у навчально-виховному процесі
У своїй «Великій дидактиці» Ян Амос Коменський сформулював важливий принцип, який залишається сучасним та актуальним і сьогодні: «Керівною основою нашої Дидактики нехай буде: дослідження і відкриття методу, при якому ті, хто вчить, менше б учили, учні більше б училися; у школах було б менше одуріння, даремної праці, а більше дозвілля, радості та ґрунтовного успіху». Саме тому я віддаю перевагу технологіям, формам і методам самостійного творення знань учнями, добування знань, які стимулюють активну розумова діяльність учня протягом всього уроку, розвивають емоційний інтелект, забезпечують емоційну причетність учнів до власної діяльності та діяльності інших.
Активно впроваджую елементи технології організації освітнього процесу «Змішане навчання», в основі якого лежить концепція об'єднання технологій «класно-урочної системи» і технологій електронного навчання, яка базується на нових дидактичних можливостях, що надаються цифровими технологіями та сучасними засобами навчання. Основними компонентами цієї технології є:
-  традиційна пряма особиста взаємодія учасників освітнього процесу (face to face);
-         інтерактивна взаємодія (computer mediated);
-         самоосвіта (self-study).
Кожен з цих компонентів реалізується через ефективне поєднання як традиційних, так і нетрадиційних методик навчання з сучасними інформаційними можливостями. Головне, щоб працюючи, наприклад, в парах, один учень, який отримав знання в готовому вигляді не переказував їх іншому, а була спільна продуктивна взаємодія, спрямована на отримання нових знань, створення нового продукту.
Активно використовую інноваційні онлайнові інструменти формуючого оцінювання, зокрема LeaningApps для створення інтерактивних вправ для самоперевірки; Kahoot – для швидкої системи зворотного зв'язку в класі; інтерактивну мультимедійну стіну Padlet – інструмент, який дозволяє розмістити свої ідеї на віртуальній площині; Google-форми, як інструмент, який  дозволяє транслювати відео, включати різні типи запитань; Plickers – основу якого складають мобільний додаток, сайт і роздруковані картки з QR-кодами та інші.
Автопортрет «Я – педагог і особистість»
Професією педагога захоплюються у всьому світі, але щоденна буденна  праця вчителя не криється в пафосних словах, і її неспокійний дух приваблює в кожній країні лише найзавзятіших.
У роботі вчителя є чимало проблем, про які говорять усі, і багато таких, які складно навіть назвати. Проте є кілька старих, немодних і часто легковажно вживаних слів, без яких, однак, я як педагог і особистість, вартую небагато, - це любов до дітей, відповідальність за набуті ними знання, пізнання науки життя, побудова якісних міжособистісних відносин, школа радості, добра, натхнення, пошуків, роздумів, відкриттів.
Школа, у якій  маю честь працювати, не загубила, не розтратила своїх вищих цінностей. Педагоги закладу  прагнуть розвивати унікальність і неповторність кожної дитини, взаємодопомогу, співробітництво в навчанні й житті. Моя маленька сільська школа, не просто дозволила мені втілити мрію дитинства, а  стала справжнім домом, родиною.
Для мене важливо, щоб дитина, йдучи додому, хотіла зустрітися зі мною знову, щоб учні щиро поважали, цінували роботу, переймали  мої цінності та збагачували мене своїми.
Думаю, що зараз особливо актуальна ідея навчання без примусу, створення творчого надихаючого всепроникаючого освітнього середовища, інноваційний вектор розвитку якого визначається новітніми технологіями, реалізацією інноваційних освітніх програм навчання й виховання учнів. Саме таке середовище дозволить учням сільської школи оволодіти глибокими знаннями, розвинути здатність до новаторства і дослідницької діяльності. Ми разом пишемо унікальну історію розвитку дитини, яка тісно переплітається з унікальною історією розвитку професійності вчителя. Кожен мій учень -  джерело невичерпної творчої енергії, натхнення, професіоналізму й творчості, нових ідей і задумів!
Я люблю свою вчительську працю. Мені знайоме відчуття глибокого внутрішнього щастя від вдало проведеного уроку, реалізованого навчального проекту, індивідуального заняття чи простої тихої (або вибухово-емоційної) розмови під час перерви.
Моя школа - це все-таки родинний дім, з якого не хочеться йти, за яким вечорами сумуєш і про який у тебе залишаються найтепліші спогади.
Попри всю складність нашого буття залишатимусь відданною школі серцем і душею, працюватиму творчо, знаходитиму шляхи навчання та виховання не заради похвали чи нагороди, а тому що це моє покликання. І якби мені довелось починати  все спочатку, я все одно  була б вчителем.
Посилання на персональний Інтернет-ресурс:
Посилання на розміщення відеозапису майстер-класу:

0 коментарі:

Дописати коментар